你屬於哪個城市?
http://ynr.blogthings.com/whatcitydoyoubelonginquiz/

題目不多也覺得挺鮮就去試試。我第一次做時是在今年的四月底,當時的結果:

You Belong in Rome
You're a big city girl with a small town heart
Which is why you're attracted to the romance of Rome
Strolling down picture perfect streets, cappuccino in hand
And gorgeous Italian men - could life get any better?
我覺得似乎是,也覺得住在羅馬多浪漫啊~
義大利的民族性正好適合小花這種天生懶骨頭以及浪漫情懷! 哈哈

但前幾天重做時,竟然改變了!!
ㄧ開始是紐約,然後我是了改幾個有點猶豫的題目(就是有兩個答案都想選的~)結果跑出倫敦,然後又連續出現兩次的紐約。卻怎麼也跑不出當初那個羅馬了~
不知道為什麼?有點悵然….

我怎麼會屬於紐約呢?世界上最忙碌匆促的城市,那顆大大的蘋果不是慢吞吞的小花啃得了的吧??
我想念我的羅馬…..我的CHIAO ~ BELLO 我的MISKUSI~

You Belong in New York City
You're an energetic, ambitious woman.
And only NYC is fast enough for you.
Maybe you'll set yourself up with a killer career
Or simply take in all the city has to offer.


You Belong in London
A little old fashioned, and a little modern.
A little traditional, and a little bit punk rock.
A unique woman like you needs a city that offers everything.
No wonder you and London will get along so well.

做完的人會發現這是個適合女生做的測驗,但我鼓勵男生也假想一下試試看啦~
arrow
arrow
    全站熱搜

    mimishen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()